Uczucie do pięknej kasjerki z supermarketu inspiracją do nauki gotowania w kampanii Intermarché

Francuska sieć supermarketów Intermarché postanowiła trafić do serca młodszej części potencjalnych klientów za pomocą filmu, który bez żadnych zbędnych dialogów, które po francusku mogłyby tylko utrudnić globalny zasięg, opowiada o młodzieńczym zakochaniu. Urocza kasjerka z Intermarché wpada w oko pewnemu młodzieńcowi, który wraz z grupą swoich kumpli robi właśnie typowo męskie zakupy – mrożona pizza, ketchup, burgery… Chcąc zaimponować pięknej kasjerce bohater zaczyna wprowadzać do swojej diety warzywa, owoce, ryby i inne wymagające zdobycia kulinarnego know-how produkty – tym samym odkrywa w sobie uśpiony talent do gotowania, który wkrótce docenią nawet jego sceptyczni współlokatorzy 😉

Spot pt. Intermarché – #lamourlamour pojawił się w sieci ponad tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 460 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz ponad 342 tysiące wyświetleń na Facebooku. Kampanię Intermarche przygotowała francuska agencja Romance, a film wyreżyserowała Katia Lewkowicz.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama