Najwyższy czas wybrać najlepszy viral mijającego 2013 roku – poniżej 10 propozycji wybranych przeze mnie, ale w ankiecie możecie też wskazać Waszego faworyta spoza tej listy. Zapraszam więc do głosowania w ankiecie poniżej!
1. Evian – baby & me: 68 milionów wyświetleń
2. Volvo Trucks – The Epic Split: 63 miliony wyświetleń
3. Dove – Real Beauty Sketches: 61 milionów wyświetleń
4. Film „Carrie” – Telekinetic Coffee Shop Surprise: 51 milionów wyświetleń
5. Internet Explorer – Child of the 90s: 48 milionów wyświetleń
6. Pepsi MAX – Test Drive: 40 milionów wyświetleń
7. West Jet – Christmas Miracle: 31 milionów wyświetleń
8. Poo-Pourri – Girls Don’t Poop: 21 milionów wyświetleń
9. Amazon.com – Prime Air: 13 milionów wyświetleń
10. Nivea – Stresstest: 8 milionów wyświetleń