The Best of…

Najwyższy czas wybrać najlepszy viral mijającego 2013 roku – poniżej 10 propozycji wybranych przeze mnie, ale w ankiecie możecie też wskazać Waszego faworyta spoza tej listy.  Zapraszam więc do głosowania w ankiecie poniżej!

1. Evian – baby & me:  68 milionów wyświetleń

2. Volvo Trucks – The Epic Split:  63 miliony wyświetleń

3. Dove – Real Beauty Sketches:  61 milionów wyświetleń

4. Film „Carrie” – Telekinetic Coffee Shop Surprise:  51 milionów wyświetleń

5. Internet Explorer – Child of the 90s:  48 milionów wyświetleń

6. Pepsi MAX –  Test Drive:  40 milionów wyświetleń

7. West Jet – Christmas Miracle:  31 milionów wyświetleń

8. Poo-Pourri – Girls Don’t Poop:  21 milionów wyświetleń

9.  Amazon.com – Prime Air:  13 milionów wyświetleń

10. Nivea – Stresstest:  8 milionów wyświetleń

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Głosowanie na najlepszy viral III kwartału 2011 roku zostało już zakończone – tym razem mamy dwóch zwycięzców, którzy uzyskali równą ilość głosów, a są to Carlsberg i jego „Stunt with bikers in cinema” oraz społeczna kampania „Rhian Touches Herself„.

A oto 10 filmików walczących o tytuł najlepszego virala III kwartału:

  • Old SpiceNew Old Spice Guy Fabio 
  • Hugo BossHUGO Just Different with Jared Leto  
  • Ape with AK-47  (Geneza Planety Małp)  
  • Vivident BlastUnexpected Turn  
  • History of Lyrics That Aren’t Lyrics  
  • Puss in Boots / Kot w Butachparodia Old Spice   
  • CarlsbergStunt with bikers in cinema  
  • Rhian Touches Herself  
  • Coca-ColaGreat Happyfication 
  • The Chipotle Cultivate Foundation – Back to Start  

——————————————————————————————————–

——————————————————————————————————–

Głosowanie na najlepszy viral II kwartału 2011 zostało zakończone – zwyciężył zdecydowanie spot marki Dirt Devil  pt. The Exorcist.  Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy Google Chrome, Rocksmith oraz Tempest Free Running.  Wszystkie 10 nominowanych spotów, w tym również zwycięzcę możecie zobaczyć poniżej.

  • Tempest Freerunning Academy – „Gym Video”
  • Diet Pepsi – „Unbelievable David Beckham” 
  • T-Mobile – „The Royal Wedding” 
  • BIC Flex 3 – „Human Curling”  
  • Dirt Devil – „The Exorcist” 
  • Coors Light – „Jean Claude Van Damme” 
  • Google Chrome – „Dear Sophie” 
  • Rocksmith – „Guitar Baby” 
  • T-Mobile – „Angry Birds Live” 
  • Animal Humane Society – „I Want”

————————————————————————————————————-

————————————————————————————————————-

Czas najwyższy rozpocząć głosowanie na najlepszy viral I kwartału 2011 roku – oto 10 najciekawszych i najpopularniejszych filmów wirusowych, jakie pojawiły się w ciągu ostatnich trzech miesięcy:

– Volkswagen PassatThe Force  czyli Mały Lord Vader / http://youtu.be/R55e-uHQna0

E. WedelSurykatki  czyli Dirty Dancing na pustyni / http://youtu.be/_2tzkBDo-5A

DoritosPug Attack  czyli atak mopsa / http://youtu.be/hpjaOUjUPUc

IntelThe Chase  czyli internetowy pościg / http://youtu.be/ZM0ptMqNhso

–  TP SAAdin!  czyli Serce & Rozum parodiują Kota-Kaszpirowskiego / http://youtu.be/VMbmUP0A3Vo

SmartwaterJennifer Aniston goes viral / http://youtu.be/Rc47LcvIxyI

Corning IncorporatedA Day Made of Glass czyli szklany futuryzm / http://youtu.be/6Cf7IL_eZ38

Shed SimoveWhat every Man thinks about apart from sex? / http://youtu.be/PK0hu4KyBkk

The Norwegian Association of the BlindAvoid gossip at work, hire a blind person / http://youtu.be/6ILI1IhgVro

–  Air New ZealandMile-high madness with Richard Simmons czyli aerobik bezpieczeństwa / http://youtu.be/3iaTEgoezNQ

No to do dzieła – głosujcie na 3 najlepsze virale z powyższej 10 finalistów!  Głosowanie potrwa do końca kwietnia.

—————————————————————————————————————-

——————————————————————- ———————————————

Czas ogłosić zwycięzców głosowania na Najlepszy Viral III kwartału 2010 roku – Wasz głosy na podium umieściły następujące spoty:

1.  Korektor Tipp-Ex:  „Myśliwy i niedźwiedź”  – 26% głosów

2.  TomTom GPS:  „Yoda nagrywa swój głos”   – 22% głosów

3.  Gillette:  „Trik Rogera Federera”   –  17% głosów

1.  Fale GDN1:  „Farmer w kostce siana”

2.  Korektor Tipp-Ex:  „Myśliwy i niedźwiedź”

3.  Samsung Galaxy:  „Tańcząca dziewczynka”

4.  Gillette:  „Trik Rogera Federera”

5.   Niezniszczalni:  „Wywiad z Sylvestrem Stallone”

6.  Heineken:  „Rura”

7.   Bleu de Chanel:  „The Film” w reżyserii Martina Scorsese

8.   Harold B. Lee Library:  parodia reklamy Old Spice

9.  TomTom GPS:  „Mistrz Yoda nagrywa swój głos”

10.  Armani Jeans & Cristiano Ronaldo:  „Housekeeping”

—————————————————————————————————————–

—————————————————————————————————————–

Czas ogłosić zwycięzców głosowania na Najlepszy Viral II kwartału 2010 roku – od 20 czerwca do 20 lipca oddawaliście Wasze głosy, a oto wyniki medalowego podium:

1.  NIKE – Write the Future:   20% głosów

2.  Fortnight Lingerie – SuperSexy CPR:   17,4% głosów

3.  Toyota – Swagger Wagon:         14,2%

TomTom GPS – Lord Vader:  14,2%

1.  Adidas:  Star Wars Cantina 2010

2.  Germanwings:  Planemob

3.  Nike:  Write The Future

4.  Toyota:  Swagger Wagon

5.   Fortnight Lingerie:  SuperSexy CPR

6.  Axe Play:  Sofaurus

7.   Lane Bryant Lingerie:  Not what mom would wear

8.  Heineken:  Men with Talent

9.   TomTom GPS:  Lord Vader

10.   McDonald’s:  Come as you are

—————————————————————————————————————

—————————————————————————————————————

W zakończonym głosowaniu na Najlepszy Viral 1 kwartału 2010 równą ilość – po 24% Waszych głosów zdobyły dwa filmy:

  • Coca-Cola  –  Happiness Machine 
  • Specsavers  –  The Specs Effect (parodia Efektu Axe)

Nominacje 1Q2010:

1. Puma – „Hard chorus”

2.  Heineken – „Piwny błyszczyk

3.  ING Bank Śląski  – „Kupa”

4.  Old Spice – „The Man Your Man Could Smell Like”

5.  Coca-Cola – „Happiness Machine”

6.  Doritos  –  „Pies”

7.  Specsavers  –  „Efekt Axe”

8.  Career Builder  – „Rozbierany piątek”

9.  BMW  –  „Trik z obrusem”

10.   Vulva  –  „Intymny zapach kobiety”

11.  Zapnij pasy – reklama społeczna Sussex Safer Roads

11 Responses to The Best of…

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Piotr Jakubowski, Piotr Jakubowski. Piotr Jakubowski said: Głosujcie na najlepszy #viral 2. kwartale 2010 https://virusovo.wordpress.com/the-best-of/ #wirus #głosowanie #ankieta #marketing […]

  2. […] wrzesień.  Wszystkich 10 kandydatów możecie sobie szybko przypomnieć zaglądając do zakładki The Best Of.  Możecie zagłosować na maksymalnie 3 propozycje, a głosowanie potrwa do 15 […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: