Tekturowe pudełko też może być wirusem pod warunkiem, że jest innowacyjne

Jednym z ciekawszych przykładów filmów, które w ostatnim okresie stały się popularne w sieci jest poniższy spot prezentujący pewien ciekawy wynalazek dwójki studentów inżynierii z nowojorskiej szkoły Albert Nerken School of Engineering / The Cooper Union. Otóż panowie Henry Wang i Chris Curro prezentują tu swój pomysł na ulepszenie zwyczajnego tekturowego pudełka, w jakie np. firmy wysyłkowe pakują nasze zamówione zakupy do wysyłki. Co roku 100 miliardów takich pudełek jest produkowanych w USA, a więc np. zmniejszenie ilości potrzebnej tektury do jego wyprodukowania czy czasu potrzebnego na jego złożenie daje niebagatelne oszczędności…

Spot pt. The Rapid Packing Container pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.8 miliona wyświetleń na YouTube oraz 13 tysięcy share’ów na Facebooku. Trzeba przyznać, że Rapid Packing Container wydaje się mieć same zalety – czekamy więc aż zamówione na Amazon książki zaczną przesyłać w czymś takim!

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama