Starszy kot edukuje młodego kociaka w temacie przyjaźni w spocie Friskies

Amerykańska marka karmy dla kotów Friskies odniosła w ubiegłym roku spory sukces viralowy ze spotem pt. Dear Kitten, który do dziś zanotował ponad 23 miliony wyświetleń na YouTube, a przedstawiał powitalny zestaw praktycznych porad dla małego kociaka od starszego kocura. Zważywszy na popularność, jaką cieszył się tamten spot trudno się dziwić, że Friskies sięgnęło po sprawdzoną receptę na sukces i z pomocą serwisu BuzzFeed zrealizowało „sequel” czyli kolejny list z poradami dla młodego kocięta – tym razem na temat przyjaźni z człowiekiem i innymi stworzeniami 😉

Spot pt. Dear Kitten: Regarding Friendship pojawił się w sieci 5 tygodni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.9 milionów wyświetleń na YouTube, co przy czasie trwania filmu prawie 4 minut jest naprawdę dobrym wynikiem. No i w końcu się wydało, że poranne aktywności kotów wokół ich śpiących właścicieli to po prostu działania reanimacyjne, m.in. klasyczną metodą usta-usta…

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama