Sieć handlowa John Lewis opowiada świąteczną historię niedźwiedzia i zająca

Brytyjska sieć domów towarowych John Lewis co roku wypuszcza uroczą, wzruszającą i wywołującą same pozytywne emocje reklamę świąteczną i na ogół spoty okazują się również dużymi przebojami wirusowymi w sieci. W ubiegłym roku wszyscy wzruszali się oglądając historię zakochanego bałwanka, a w tym roku John Lewis snuje opowieść o niedźwiedziu, który przez swój zwyczaj zasypiania w zimowy sen nigdy nie obchodził świąt i o jego wiernym towarzyszu zającu, który uwielbia świąteczną atmosferę…

Spot pt. John Lewis Christmas Advert 2013 – The Bear & The Hare pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 4 miliony wyświetleń na YouTube oraz 488 tysięcy share’ów na Facebooku. Ta urocza 2,5-minutowa animacja swoją premierę telewizyjną miała w tą sobotę podczas programu X-Factor, a jej autorem jest angielska agencja adam&eve DDB. Cover piosenki „Somewhere Only We Know” wykonała Lily Allen. Ciąg dalszy historii niedźwiedzia i zająca można obejrzeć na firmowej stronie John Lewis.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama