Samsung wytyka Apple, że nowy iPhone 6 to słabsza kopia phabletu Samsung GALAXY Note

To było pewne, że Samsung wykorzysta fakt, że Apple w końcu się ugiął i wprowadził jako ostatni z liczących się producentów smartfonów model z dużym 5.5-calowym wyświetlaczem (iPhone 6 Plus). Gdy amerykański gigant nieśmiało wkracza w segment phabletów, Koreańczycy z Samsunga wprowadzają na rynek już czwartą generację swojego modelu Samsung GALAXY Note 4 i chyba ciągle są o kilka kroków przed Applem, co oczywiście skrzętnie wykorzystali w prześmiewczej kampanii, której bohaterami uczynili charakterystycznych (bo zawsze ubranych w niebieskie T-shirty) pracowników salonu Apple, którzy najpierw z wielkim entuzjazmem przyjmują premierą nowych modeli iPhone’a, ale po chwili uświadamiają sobie, że to co Apple wprowadza dopiero teraz, konkurencja ma już od dawna…

Spot pt. It Doesn’t Take a Genius — GALAXY Note 4 with 5.7 inch Quad HD Display #NoteTheDifference pojawił się tydzień temu, a już zdołał zgromadzić ponad 2.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 14 tysięcy share’ów na Facebooku. Ogółem Samsung wypuścił aż 6 takich filmików z tymi samymi bohaterami w ramach kampanii It Doesn’t Take a Genius [Nie trzeba być geniuszem…], punktując każdą słabość nowej oferty Apple – wszystkie możecie zobaczyć na kanale Samsung Mobile. Każdy z tych filmów osiągnął już ponad 1 milion wyświetleń.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama