Pływający dom jako metafora przygody życia w kampanii sieci Leroy Merlin

Zakup starego domu i podjęcie się wyzwania jego renowacji to prawdziwa przygoda życia, którą można porównać do żeglowania łodzią po morzu? Morze czasem jest spokojne, czasem wzburzone, a czasem można też wpaść na mieliznę – na pewno jednak nie jest nudno! W najnowszej kampanii francuskiej sieci marketów budowlano-dekoratorskich (DIY) Leroy Merlin prowadzonej pod hasłem L’aventure d’une vie [Przygoda życia] obserwujemy misję odświeżenia starego domu, której podejmuje się młoda para bohaterów – to co jednak zaskakuje w egzekucji reklamy, to ukazanie całego procesu renowacji w formie poetyckiej metafory morskiej.

Spot pt. Publicité Leroy Merlin 2017 – L’aventure d’une vie pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 84 tysiące wyświetleń na YouTube oraz ponad 1.6 miliona wyświetleń na Facebooku. Kampanię Leroy Merlin przygotowała francuska agencja BETC Shopper, a film wyreżyserował Reynald Gresset. W filmie możecie usłyszeć cover starego hitu Roda Stewarta pt. „Sail”. Zdjęcia do spotu trwały 7 dni zdjęciowych na wybrzeżu Południowej Afryki.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama