Old Spice przedstawia najgorszego architekta na świecie

Marka Old Spice w USA kontynuuje kampanię wprowadzającą na rynek mydło Old Spice, wykorzystując do tego spoty parodiujące stylistykę reklam z początku lat 90-tych. Bohaterowie tamtych reklam pomimo różnych przeciwności zawsze osiągali swój cel dzięki reklamowanemu produktowi, co dodatkowo podkreślał tekst piosenki stanowiącej ścieżkę dźwiękową spotu. W najnowszej reklamie Old Spice bohaterem jest architekt, który pomimo małych zdolności w tym zakresie nie traci dobrego humoru, bo ma swoje mydełko Old Spice… i prysznic w salonie!

Spot pt. Old Spice | Architect pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 255 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 5 tysięcy share’ów na Facebooku. Reklamę przygotowała agencja Wieden + Kennedy z Portland.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama