Niemiecki internetowy sex-shop EIS.de uwielbia erotyczne metafory…

Wiadomo, że reklamowanie produktów z erotycznej półki w masowych mediach to bardzo śliski obszar i łatwo się przewrócić. Niemiecki erotyczny sklep internetowy EIS.de wybrał drogę popularnych metafor – lody, niewolnicy, ogiery, hot-dogi, pociąg, tunel, wulkan… – które wizualnie zostały naciągnięte do granic absurdu, ale zwiększając tylko humorystyczny wydźwięk całego spotu. Zobaczcie sami, co w departamencie sypialnianym mogą Wam dać małe zakupy na www.EIS.de!

Spot pt. eis.de TV Spot „love cuts” / extended version pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 65 tysięcy wyświetleń na YouTube. Film przygotowała utytułowana niemiecka agencja Jung von Matt/Elbe, Hamburg, o scenografię zadbał znany z „Grand Budapest Hotel” oraz serialu „Gra o Tron” Steve Summersgill, a wyreżyserował Daniel Warwick. Dla zainteresowanych kuchnią realizacji tego filmu jest też materiał z making-of.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama