Mądre rady od seniorów w jubileuszowej kampanii na 100-lecie marki Dodge

Wirusową sensacją ostatnich dni jest spot amerykańskiej marki samochodów Dodge, która w tym roku obchodzi swoje 100. urodziny – w rocznicowym filmie, który promuje też nowy model Dodge Challenger 2015, pojawiają się amerykańscy stulatkowie, którzy dzielą się swoją mądrością życiową. Co takiego radzą nam wiekowi seniorzy? – ucz się na swoich błędach; żyj chwilą, bo życie jest dobre; miej oczy szeroko otwarte, a usta czasami zamknięte; zawsze mów prawdę; nie narzekaj; nie zawsze rób, to co ci mówią inni; bądź niegrzecznym chłopcem; żyj szybko i nigdy nie zapominaj skąd pochodzisz…

Spot pt. Director’s Cut – 2015 Dodge Challenger – New York Auto Show – NYIAS – Wisdom – Surprise Ending pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 6.5 miliona wyświetleń na YouTube (łączny wynik dla dwóch wersji spotu) oraz ponad 5 tysięcy share’ów na Facebooku. Jak widać, sporo można się nauczyć o życiu przez 100 lat i marka Dodge zapewne też odrobiła swoją lekcję w tym zakresie.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama