Lody Cornetto promują się 8-minutową historią miłości dwóch dziewczyn

Ponad 8-minutowy spot to jak na warunki internetowe rzadki przypadek, a tu jeszcze opowiada on historię lesbijskiej miłości i ma ambicję zrobić karierę wirusową – mowa o filmie „40 Love” z serii Cornetto Cupidity Love Stories, którą marka lodów Cornetto rozwija od jakiegoś czasu. Kluczem do sukcesu tego dość długiego filmu jest po prostu genialny „storytelling” – niebanalna i wciągająca historia, która jest zgrabnie opowiedziana. A więc bez zdradzania zbyt wielu szczegółów zapraszam Was po prostu do obejrzenia tego filmu, bo naprawdę warto!

Spot pt. Cornetto Cupidity Love Stories – 40 Love pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 130 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 3 tysiące share’ów na Facebooku. Fani brytyjskiej piosenkarki Lily Allen pewnie dostrzegli ją w niewielkiej roli pani doktor, ale piosenkarka jest tu również głosem narratora. Film wyreżyserował Lloyd Lee Choi, a więcej filmów z serii Cornetto Cupidity Love Stories możecie znaleźć na kanale marki Cornetto na YouTube.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama