Justin Timberlake i Jimmy Fallon wy#hash’tagowali 15 milionów wyświetleń

Jimmy Fallon – popularny w USA gospodarz nocnego talk-show Late Night with Jimmy Fallon zaprosił równie popularnego piosenkarza Justina Timberlake’a do odegrania zabawnego skeczu pokazującego, jak wyglądałaby typowa konwersacja z serwisu mikroblogowego Twitter przeniesiona do świata rzeczywistego. Jak wiadomo Twitter upowszechnił zwyczaj „hashtagowania”, które teraz zostało udostępnione również na Facebooku – a więc może za parę lat nasze rozmowy w firmowej kuchni będą wyglądały mniej więcej tak?

Spot pt. „#Hashtag” with Jimmy Fallon & Justin Timberlake pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym okresie zdołał zgromadzić już ponad 15.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 1.2 miliona share’ów na Facebooku. Niestety nie wiemy o ile wzrosła liczba #hashtagów na Twitterze i Facebooku dzięki popularności tego video…

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama