Jednorożec wydalający tęczowe lody w reklamie Squatty Potty

Nie wiem czy wiecie, ale w bardzo wielu krajach na świecie (np. Turcja, Japonia, Chiny, kraje Bliskiego Wschodu) do dziś popularne są tzw. ubikacje kucane, w których użytkownik wypróżnia się w pozycji kucznej. Ponieważ jest to pierwotna pozycja, w jakiej człowiek się wypróżniał, to jest również zdrowsza – ułożenie mięśni pozwala na pełne wypróżnienie bez zalegania złogów, co działa profilaktycznie względem chorób jelita grubego… Po co taki długi wstęp? Otóż w USA wymyślono sprytną podstawkę pod nogi do używania w standardowej pozycji siedzącej na klozecie, która unosi nogi tak, że imituje pozycję kuczną. Sprzęt nazywa się Squatty Potty i można go nabyć online, a teraz także zobaczyć jego mocno surrealistyczną reklamę, której bohaterem jest pewien jednorożec wypróżniający się tęczowymi lodami włoskimi…

Spot pt. This Unicorn Changed the Way I Poop – #SquattyPotty pojawił się w sieci 5 dni temu i w szybkim tempie zdołał zgromadzić już ponad 1.8 miliona wyświetleń na YouTube oraz 175 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Podnóżek Squatty Potty możecie nabyć już za $25 na stronie www.squattypotty.com, a wasze doświadczenie z wypróżniania się już nigdy nie będzie takie samo… Kampanię przygotowała agencja The Harmon Brothers, która stała wcześniej za sukcesem viralowym kampanii specyfiku do toalet Poo-Pourri.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama