Geneza wielkanocnego zajączka w świątecznej reklamie supermarketów Netto

Wielkanocnym przebojem viralowym tego roku jest z pewnością bajkowa reklama niemieckiej sieci supermarketów Netto Marken-Discount, która próbuje wyjaśnić zagadkę pochodzenia wielkanocnego zajączka i jego zaskakującego talentu do pozostawiania po sobie czekoladowych jajek. Jak się dowiadujemy z poniższego filmu wielkanocny zajączek to owoc miłości zająca i kury, który łącząc cechy swoich rodziców spotkał się z brakiem akceptacji innych zwierząt, ale na szczęście znaleziony przez pewną dziewczynkę zrobił zawrotną karierę medialną i stał się ikoną świąt wielkanocnych 😉

Spot pt. Die Oster-Überraschung – #DerWahreOsterhase pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 9.8 milionów wyświetleń na YouTube oraz imponujące 12 milionów wyświetleń na Facebooku. Kampanię Netto Marken-Discount przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt, a film wyprodukował dom produkcyjny Mill+. W tle można usłyszeć piosenkę pt. „Beautiful, Always” w wykonaniu Tal Altman.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama