Gdy synowie zaczynają używać Old Spice, ojcowie się radują, a matki rozpaczają

Na początku tego roku Old Spice przeprowadził zabawną kampanię swoich dezodorantów, w której matki śpiewająco rozpaczały, że ich synowi zaczęli używać Old Spice, którego zapach przyciągnął do nich młode i atrakcyjne kobiety… Oczywiście synowie bardziej interesowali się owymi dziewczętami niż swoimi matkami. W najnowszym spocie, który kontynuuje tamten pomysł kreatywny – zestawione zostały reakcje matek i ojców. Mamy oczywiście nie mogą się pogodzić z faktem, że ich słodki chłopczyk staje się facetem, a ojcowie śpiewająco wyrażają swoją radość z męskości syna…

Spot pt. Old Spice | Dadsong | #SmellcometoManhood pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 212 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz niemal 3 tysiące share’ów na Facebooku. Kampanię tradycyjnie przygotowała agencja Wieden+Kennedy z Portland, a piosenkę do reklamy napisał duet: Bret McKenzie i Mickey Petralia.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama