Gdy synowie zaczynają używać Old Spice, ich matki stają się smutne

Najnowsza amerykańska reklama dezodorantu Old Spice Re-Fresh z miejsca przyciągnęła sporą uwagę w sieci – mimo, że nie występuje w niej żaden z umięśnionych ex-sportowców znanych z poprzednich kampanii. Tym razem Old Spice przekonuje nas, że puszka tego dezodorantu potrafi z pryszczatego nastolatka zrobić prawdziwego mężczyznę, za którym oglądać będą się atrakcyjne kobiety, a tym samym dostarczy sporo zmartwień jego matce, która oczywiście wolałaby, żeby synek na zawsze pozostał jej małym niewinnym chłopcem…

Spot pt. Old Spice | Mom Song :60 pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym krótkim czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 103 tysiące share’ów na Facebooku. Kampanię prowadzoną pod hasłem Smellcome to Manhood przygotowała agencja Wieden+Kennedy Portland, a film wyreżyserował Steve Ayson.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama