Dwa jądra na interaktywnym billboardzie reagują na temperaturę w kampanii bielizny marki Bonds

The Boys [Chłopcy] czyli dwa gadające ze sobą jądra z zabawnej australijskiej kampanii popularnej tam marki męskiej bielizny Bonds powracają z kolejną odsłoną kampanii, o której pisałem pół roku temu. Tym razem znani już Australijczykom z kilku reklam TV bohaterowie pojawiają się na gigantycznym digitalowym billboardzie umieszczonym na bocznej ścianie 7-piętrowego budynku w centrum Melbourne… i jak to jądra – zwisają sobie, choć interaktywnie, bo reagują na temperaturę otoczenia (w znany wszystkim sposób). Gdy jest ciepło opadają na sam dół billboardu, a gdy robi się zimniej – wędrują wyżej. Chłopcy podatni są również na kołysanie za sprawą podmuchów wiatru… Przekaz kampanii pozostaje niezmienny – Your boys go through a lot. They deserve very comfy undies [Twoi chłopcy muszą wiele wytrzymać. Zasługują na najwygodniejszą bieliznę].

Spot pt. The answer, my friend, is blowing in the wind czyli filmik dokumentujący kampanie outdoorową w ciągu 3 dni zgromadził blisko 95 tysięcy wyświetleń na YouTube, co jak na materiał agencyjny skierowany raczej do branży marketingowej jest całkiem zacnym wynikiem. Autorem kampanii The Boys dla Bonds jest utytułowana australijska agencja Clemenger BBDO Melbourne.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama