Brytyjskie domy towarowe John Lewis świętują swoje 150. urodziny

Brytyjska sieć domów towarowych John Lewis w tym roku obchodzi 150. rocznicę otwarcia pierwszego sklepu na Oxford Street w Londynie w 1864 roku. Marka słynąca z przepięknych i wzruszających reklam świątecznych tym razem przygotowała z okazji swoich okrągłych urodzin radosny i wciągający spot winietowy, sprytnie łączący w jedną całość różne charakterystyczne aspekty życia Brytyjczyków na przestrzeni ostatnich 150 lat – ich ciągłe bycie w ruchu i zmieniające się style życia, za którymi sklepy John Lewis zawsze starały się nadążyć z ofertą.

Spot pt. John Lewis 150th Anniversary – 2014 Advert – #JL150 pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 1o6 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 14 tysięcy share’ów na Facebooku. Tłem muzycznym dla jubileuszowego spotu jest piosenka pt. This Time Tomorrow – oryginalnie nagrana w 1970 roku przez zespół The Kinks, a teraz odświeżona na potrzeby tej reklamy przez Gaz’a Coombes, ex-wokalistę kapelii Supergrass (utwór ten będzie można pobrać w iTunes). Więcej informacji o obchodach 150. urodzin sieci John Lewis oraz specjalnej urodzinowej ofercie można znaleźć na specjalnej stronie. Kampanię przygotowała brytyjska agencja Adam & Eve/DDB.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama