Bohater kampanii Heinekena podbija miasto i zdobywa serce pięknej nieznajomej

Najnowsza odsłona globalnej kampanii The Legends holenderskiego piwa Heineken rzuca bohatera – który w poprzedniej odsłonie pt. The Odyssey prezentował swoje rozmaite legendarne zdolności – w wir poszukiwań pięknej nieznajomej w wielkim mieście. Kobieta, którą mężczyzna widział tylko przez moment zostawiła w taksówce wizytownik wypełniony wizytówkami różnych interesujących miejsc – bohater wyrusza więc jej śladami odwiedzając po kolei wszystkie te miejsca. Zobaczcie sami, jakie niespodzianki czekają na niego nocą w wielkim oświetlonym neonami mieście…

Spot pt. Heineken | The City pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 50 tysięcy wyświetleń na YouTube. Spot nakręcono w Hong Kongu, wyreżyserował go Traktor, a autorem pomysłu jest tradycyjnie agencja Wieden+Kennedy Amsterdam. Co ciekawe, w spocie wykorzystano piosenkę pt. Bossa Nova Baby z repertuaru króla Elvisa Presleya.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Reklama