Syoss demaskuje złodzieja, który okrada kobiety z pięknych włosów

Najnowsza kampania popularnych szamponów do włosów marki Syoss zrywa z kliszami typowej reklamy szamponu i próbuje zgłębić problem, z jakim zmagają się współczesne zapracowane młode kobiety.  Oczami takiej właśnie kobiety obserwujemy jej poranną rutynę wstawania i dojazdu do pracy. Problemem bohaterki jest permanentny poranny brak czasu, pośpiech i udręka codziennych dojazdów do pracy, a efektem niezadowolenie z wyglądu własnych włosów.  A przecież każda kobieta chciałaby wkroczyć rano do biura z burzą wspaniałych lśniących i puszystych włosów, których wygląd przyciągałby wzrok i budził zachwyt, ale jak się okazuje na taki efekt mogą liczyć jedynie te panie, które rano użyją szamponu Syoss

Spot pt. Syoss THE THIEF pojawił się w sieci tydzień temu i jak na razie zgromadził już ponad 461 tysięcy wyświetleń na YouTube.  Kampanię marki Syoss – brandu należącego do koncernu Henkel – przygotowała szwajcarska agencja Walker Zurich, a film wyreżyserował Joachim Zunke. 

SYOSS_The Thief

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: