Movistar prezentuje zaskakujące „love story” ery internetu

Meksykańska sieć komórkowa Movistar wypuściła do sieci film, który opowiada klasyczną historyjkę miłosną z gatunku chłopak spotyka dziewczynę i zakochują się w sobie, ale żeby nie było zbyt banalnie, to historyjka jak na współczesne „love story” przystało rozgrywa się najpierw wyłącznie online przy użyciu serwisów społecznościowych i komunikatora. W końcu jednak nasza zauroczona sobą para postanawia się spotkać w tzw. „realu” – na miejsce spotkania wybierają park i właśnie tu twórcy filmu zastawili na nas pewną pułapkę. Zobaczcie sami 😉

Spot pt. Love Story pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 9.8 milionów wyświetleń na Facebooku oraz 1.4 miliona wyświetleń na YouTube.  W zakończeniu, które brutalnie przerywa romantyczny klimat filmu dowiadujemy się, że w mediach społecznościowych funkcjonuje aż 150 milionów fałszywych profili, których użytkownicy podają się za kogoś innego niż są w rzeczywistości…  Kampanię przygotowała dla Movistar agencja Y&R México, a film wyreżyserował Andrew Lang.

Movistar Mexico_Love Story

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: