Geneza wielkanocnego zajączka w świątecznej reklamie supermarketów Netto

Wielkanocnym przebojem viralowym tego roku jest z pewnością bajkowa reklama niemieckiej sieci supermarketów Netto Marken-Discount, która próbuje wyjaśnić zagadkę pochodzenia wielkanocnego zajączka i jego zaskakującego talentu do pozostawiania po sobie czekoladowych jajek.  Jak się dowiadujemy z poniższego filmu wielkanocny zajączek to owoc miłości zająca i kury, który łącząc cechy swoich rodziców spotkał się z brakiem akceptacji innych zwierząt, ale na szczęście znaleziony przez pewną dziewczynkę zrobił zawrotną karierę medialną i stał się ikoną świąt wielkanocnych 😉

Spot pt. Die Oster-Überraschung – #DerWahreOsterhase pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 9.8 milionów wyświetleń na YouTube oraz imponujące 12 milionów wyświetleń na Facebooku.  Kampanię Netto Marken-Discount przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt, a film wyprodukował dom produkcyjny Mill+. W tle można usłyszeć piosenkę pt. „Beautiful, Always” w wykonaniu Tal Altman.

Netto Marken-Discount_Die Oster-Überraschung

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: