Amerykańska luksusowa marka motoryzacyjna Cadillac tradycyjnie już traktuje transmisję z gali rozdania Oscarów jako najważniejsze wydarzenie w swoim kalendarzu marketingowym – a więc podobnie jak inne marki produkują specjalne kampanie na Super Bowl, tak Cadillac skupia się na przygotowaniu specjalnej kampanii, której premiera ma miejsce podczas Oscarowego wieczoru. W najnowszej kampanii, która kontynuuje platformę komunikacyjną pod hasłem „Dare Greatly„, Cadillac próbuje zjednoczyć podzielony po wyborach prezydenckich amerykański naród przekonując, że media pokazują głównie spory i podziały, a pomijają przykłady idei łączących ludzi. Nawet w czasach najostrzejszych sporów są momenty, gdy ludzie się jednoczą wokół wielkich idei pchających ludzkość do przodu…
Spot pt. Carry: Cadillac 2017 Oscars Commercial pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2 miliony wyświetleń na YouTube. W kampanii Cadillaca – zrobionej z rozmachem i niosącej nadzieję na lepsze jutro – pojawiają się archiwalne materiały z udziałem ikon popkultury: aktorki Marylin Monroe i boksera Muhammada Ali.
Kampanię przygotowała agencja Rokkan. Drugi spot z tej kampanii pozycjonuje markę Cadillac jako gwiazdę i pioniera, który cały czas próbuje przekraczać granice wyobraźni – film pt. Pioneers: Cadillac 2017 Oscars Commercial osiągnął jak na razie blisko 30 tysięcy wyświetleń na YouTube.