Prawdziwe nazwy prywatnych playlist w zabawnej kampanii serwisu Spotify

Popularny muzyczny serwis streamingowy Spotify to poza ogromną biblioteką muzyki także skarbnica niesamowitej wiedzy na temat tego, jak jego użytkownicy konsumują muzykę.  Już w ubiegłorocznej kampanii Spotify sięgnął po smaczki pochodzące z analizy zachowań swoich użytkowników przypominając, że codziennie ktoś słucha w Spotify zapomnianego przeboju The Neverending Story – Limahla z lat 80-tych. W najnowszej kampanii Spotify skupił się na playlistach, jakie użytkownicy aplikacji sami tworzą grupując na nich różne piosenki oraz nazywając w czasem zaskakujący sposób. Na przykład ktoś stworzył playlistę o nazwie „play this at my funeral” [zagraj to na moim pogrzebie], na której m.in. umieścił całkiem radosny kawałek kapeli DNCE, która wystąpiła w poniższym spocie 😉

Spot pt. Spotify – „play this at my funeral” pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 662 tysiące wyświetleń na YouTube. Kampania Spotify, której głównym elementem są właśnie playlisty stworzone przez użytkowników serwisu została przygotowana przez agencję Wieden + Kennedy New York.

spotify-playlist-campaign

W jej ramach poza 3 spotami video, w których pojawiają się gwiazdy muzyki – DNCE, Alessia Cara oraz rapper D.R.A.M. – są również reklamy zewnętrzne zwracające uwagę na różne zabawne nazwy istniejących playlist. Reklama z udziałem rappera D.R.A.M. w humorystyczny sposób nawiązuje do faktu, że jego kawałek znalazł się na czyjejś playliście o nazwie Rap Caviar.  Spot pt. Spotify – „Rap Caviar” ma na koncie ponad 110 tysięcy wyświetleń na YouTube.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: