Według najświeższych danych najbardziej angażującą reklamą w sieci w ciągu ostatniego tygodnia był spot przygotowany na Super Bowl, w którym popularna Hollywoodzka aktorka komediowa Melissa McCarthy promuje nowy model samochodu Kia Niro. Puszysta gwiazda słynąca z ról silnych kobiet wyrusza tu z misją ratowania naszej planety – będąc za kierownicą Kia Niro odbiera telefony z kolejnymi wezwaniami pomocy ginącym wielorybom, nosorożcom, topniejącym lodowcom, wycinanym drzewom… Oczywiście jak na komediową aktorkę przystało Melissa McCarthy nie specjalnie radzi sobie w tych szaleńczych misjach, co zgrabnie podsumowuje lektor w końcowym haśle: It’s hard to be an eco-warrior, but it’s easy to drive like one [Ciężko jest być eko-wojownikiem, ale łatwo jeździć eko] – oczywiście tym ekologicznym rozwiązaniem jest najbardziej paliwo-oszczędny crossover Kia Niro!
Spot pt. 2017 Kia Niro | “Hero’s Journey” Starring Melissa McCarthy pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić imponujące 25 milionów wyświetleń na YouTube oraz ponad 494 tysiące wyświetleń na Facebooku. O sile zaangażowania widzów, jakie wywołuje ta reklama świadczy ilość tzw. „social actions” czyli ilość polubień, komentarzy i ponownych udostępnień, która aktualnie wynosi ponad 162 tysiące. Kampanię Kia Niro przygotowała agencja David&Goliath.
W krótszych spotach McCarthy promuje także inne funkcje modelu Niro – np. podgrzewane i schładzane siedzenia w spocie pt. 2017 Kia Niro | Melissa McCarthy Uses Heated and Ventilated Seats mającym ponad 350 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 58 tysięcy wyświetleń na Facebooku
… oraz tylną kamerę pokazującą kierowcy wszystko, co dzieje się za samochodem – np. goniącego go nosorożca 😉 Spot pt. 2017 Kia Niro | Melissa McCarthy Escapes With Her Backup Camera ma na koncie ponad 363 tysiące wyświetleń na YouTube i 25 tysięcy wyświetleń na Facebooku.