Gdy zamówisz Maestro Burgera w holenderskim McDonald’s wydarzy się coś dziwnego…

W holenderskich restauracjach McDonald’s pojawiła się właśnie nowa kanapka o nazwie Maestro Burger, której głównym składnikiem jest burger z wysokiej jakości wołowiny Angus. Jak wypromowano nowy produkt? – Z wielkim hukiem… orkiestry symfonicznej, której akompaniament towarzyszył klientom decydującym się na zamówienie Maestro Burgera 😉  Dodatkowym zaskoczeniem była interakcja ze strony operowej śpiewaczki, która zwracała się bezpośrednio do klientów z ekranu telewizora w restauracji, a później okazywało się, że orkiestra i chór pod dyrekcją prawdziwego maestra znajdowali się zaledwie 50 metrów od restauracji.

Spot pt. McDonald’s ‚Always Open for Good Times’ pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zgromadził już ponad 7.4 milionów wyświetleń na Facebooku. Kampanię McDonald’s pod hasłem Always Open for Good Times przygotowała holenderska agencja TBWA\Neboko.

McDonalds_Maestro Burger

Agencja TBWA\Neboko postanowiła również uraczyć nas materiałem „making of” z realizacji tej akcji, więc zerknijcie jeśli interesują Was kulisy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: