Na 5 lutego 2017 roku zaplanowany jest w Houston (Texas) wielki mecz 51. edycji Super Bowl, a w związku z tym w najbliższych dniach w sieci będą się pojawiały kolejne reklamy, które marketerzy pieczołowicie przygotowywali przez ostatnie miesiące. Jedną z marek, które już ujawniły swoje reklamy na Super Bowl jest Skittles – popularne owocowe cukierki produkowane przez koncern Mars, słynące z zabawnych i mocno abstrakcyjnych reklam, jak chociażby ubiegłoroczny spot z wokalistą kapeli Aerosmith – Stevenem Tylerem. W tym roku Skittles konsekwentnie kontynuuje tradycję swoich dziwnych reklam, które zawsze puentuje nowa inkarnacja hasła Taste The Rainbow [Spróbuj tęczy] – w tym przypadku mamy młodzieńczy romans i chłopaka rzucającego Skittlesami w okno swojej wybranki, ale to co się dzieje w pokoju dziewczyny na pewno wywoła Wasz uśmiech 😉
Spot pt. Skittles: “Romance” Super Bowl 51 Commercial pojawił się w sieci zaledwie wczoraj, a już zdołał zgromadzić ponad 426 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz ponad 25 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Kampanię Skittles na Super Bowl pod hasłem Romance The Rainbow przygotowała utytułowana brytyjska agencja adam&eve DDB, znana z świątecznych reklam dla domów towarowych John Lewis.