Adidas Originals w impresjonistycznej reklamie pokazuje tych, którzy wybrali oryginalną drogę

Najnowsza globalna kampania marki adidas Originals, w ramach której sprzedawane są najbardziej klasyczne buty i ubrania z historycznym logo Adidasa z koniczynką blenduje zaskakujące ikony muzyki popularnej – od klasycznej pieśni „My Way” w wykonaniu Franka Sinatry po rapperskie wyczyny Snoop Dogga. A wszystko to po to, by pod hasłem Original Is Never Finished przekazać, że zawsze warto wybierać własną, oryginalną drogę i bronić własnych przekonań i pochodzenia. W filmie pojawiają się też inne znane twarze – m.in. dawny gwiazdor NBA Kareem Abdul-Jabbar oraz aktualny koszykarz Los Angeles Lakers Brandon Ingram oraz muzycy: Dev Hynes (Blood Orange), Stormzy i Mabel.

Spot pt. adidas Originals | ORIGINAL is never finished pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 4.7 milionów wyświetleń na YouTube oraz 402 tysiące wyświetleń na Facebooku. Kampanię przygotowała agencja Johannes Leonardo, a film wyreżyserował Terence Neale. 

adidas Originals_Original is never finished

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: