Zaskakujące ostrzeżenie z przyszłości w arabskiej reklamie batoników SNICKERS

Format reklamowy You’re Not You When You’re Hungry [Głodny nie jesteś sobą] marki Snickers okazuje się być niezwykle pojemny i cały czas powstają nowe lokalne kampanie tych popularnych batoników, które w kreatywny sposób rozwijają możliwości tego konceptu.  W ubiegłym roku o Snickersie było głośno za sprawą reklamy na Super Bowl, w której aktor Willem Dafoe wcielał się w głodną Marylin Monroe, a teraz w nowej kampanii przygotowanej na rynki arabskie pewien korpoludek dostaje zaskakujące ostrzeżenie z przyszłości. Otóż w biurze zjawia się tajemniczy oszroniony mężczyzna, który twierdzi że jest naszym bohaterem z przyszłości i prosi korpoludka o zjedzenie Snickersa przed pewnym służbowym spotkaniem, gdyż głodny może podjąć bardzo złą w skutkach decyzję…

Spot pt. SNICKERS® – “The Warning” pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym okresie zdołał zgromadzić już ponad 885 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 30 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Jak powszechnie wiadomo zawsze lepiej zapobiegać niż leczyć i w duchu tej maksymy reklama przygotowana przez agencję Impact BBDO z Dubaju straszy zabawnie wyolbrzymionymi skutkami bycia głodnym podczas biurowego spotkania.  Film wyreżyserował Maged Nassar.

Snickers_The Warning

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: