Dzięki hipnozie Walmart pomaga dorosłym znów poczuć dziecięcą radość ze świąt

Kto tak naprawdę cieszy się ze świąt Bożego Narodzenia?? – Wiadomo, że dzieci.  Z dorosłymi sprawa nie jest już taka prosta.  Przede wszystkim na ich barki spada cały wysiłek przygotowań, stres związany z zakupami, pakowaniem prezentów, organizacją rodzinnych spotkań, no i cała masa dodatkowych wydatków. To potrafi skutecznie zabić jakąkolwiek radość.  Tymczasem Walmart – największa amerykańska sieć supermarketów – wierzy, że dorośli powinni odczuwać co najmniej taką samą radość ze świąt, jak ich dzieci.  Tylko jak to osiągnąć? – No cóż, okazuje się, że bez przywołania wspomnień z dzieciństwa i specjalnych zabiegów w wykonaniu pana Chrisa Jones’a – profesjonalnego hipnotyzera – się nie obejdzie 😉

Spot pt. Holiday Hypnosis | Holidays with Walmart feat. Chris Jones pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 640 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 62 tysiące wyświetleń na Facebooku.  Autorem kampanii Walmart prowadzonej pod hasłem: Everyone should feel like a kid at Christmas. Share a happy, healthy holiday jest agencja Saatchi & Saatchi New York.

Walmart_Holiday Hypnosis

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: