Dlaczego ten chłopiec nigdy nie zdejmuje maski szturmowca??

Największa firma telekomunikacyjna na Filipinach Globe Telecom wykorzystała zbliżającą się premierę filmu Rogue One: A Star Wars Story – będącego swego rodzaju prequelem oryginalnej sagi Star Wars, by rozpocząć wizerunkową kampanię społeczną pod hasłem #CreateCourage. Bohaterem filmu, który szybko zyskuje popularność w sieci jest chłopiec, który nigdy nie zdejmuje białej maski szturmowca – znanej wszystkim fanom Gwiezdnych Wojen – chodzi w niej do szkoły, bawi się w niej, a nawet próbuje w niej umyć zęby…  Chłopiec ma starszego, troskliwego brata, który z kolei zawsze chodzi w kapturze. Do końca nie wiemy, co ukrywa pod maską chłopiec, ale niespodzianka przygotowana przez jego szkolnych kolegów rozbroi nawet tego małego szturmowca 😉

Spot pt. #CreateCourage – Rogue One: A Star Wars Story pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad  4.3 miliony wyświetleń na Facebooku oraz ponad 610 tysięcy wyświetleń na YouTube. W ramach kampanii na specjalnej stronie Globe Telecom namawia też internautów do zmiany swojego zdjęcia profilowego na Facebooku lub Twitter na takie w masce szturmowca.

GlobeTelecom_#CreateCourage

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: