Największa firma telekomunikacyjna na Filipinach Globe Telecom wykorzystała zbliżającą się premierę filmu Rogue One: A Star Wars Story – będącego swego rodzaju prequelem oryginalnej sagi Star Wars, by rozpocząć wizerunkową kampanię społeczną pod hasłem #CreateCourage. Bohaterem filmu, który szybko zyskuje popularność w sieci jest chłopiec, który nigdy nie zdejmuje białej maski szturmowca – znanej wszystkim fanom Gwiezdnych Wojen – chodzi w niej do szkoły, bawi się w niej, a nawet próbuje w niej umyć zęby… Chłopiec ma starszego, troskliwego brata, który z kolei zawsze chodzi w kapturze. Do końca nie wiemy, co ukrywa pod maską chłopiec, ale niespodzianka przygotowana przez jego szkolnych kolegów rozbroi nawet tego małego szturmowca 😉
Spot pt. #CreateCourage – Rogue One: A Star Wars Story pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 4.3 miliony wyświetleń na Facebooku oraz ponad 610 tysięcy wyświetleń na YouTube. W ramach kampanii na specjalnej stronie Globe Telecom namawia też internautów do zmiany swojego zdjęcia profilowego na Facebooku lub Twitter na takie w masce szturmowca.