Niemieckie supermarkety EDEKA namawiają w świątecznej kampanii do znalezienia czasu dla dzieci

Wygląda na to, że dwie duże sieci supermarketów – brytyjski Sainsbury’s i niemiecka EDEKA – doszły do tego samego wniosku przygotowując swoje tegoroczne kampanie świąteczne – najlepszym prezentem pod choinkę będzie wygospodarowanie czasu dla naszych najbliższych.  O kampanii Sainsbury’s prowadzonej pod hasłem The Greatest Gift [Najwspanialszy prezent] już pisałem, a teraz czas na EDEKA – niemiecka sieć handlowa po szokującym ubiegłorocznym filmie, uraczyła nas w tym roku emocjonalnym spotem, w którym bez zbędnych efektów specjalnych porusza i chwyta za serce pokazując zaniedbane i pozostawione sobie dzieci, które ewidentnie przegrywają walkę o uwagę rodziców z masą innych świątecznych obowiązków: zakupami, wypiekami czy świątecznymi ozdobami…  Druga część filmu pokazuje, że tak naprawdę nie musimy się tak starać, a święta będą znacznie bardziej wartościowe jeśli skupimy się na relacjach z bliskimi, a nie na rzeczach materialnych…

Spot pt. #Zeitschenken – EDEKA Weihnachtswerbung pojawił się w sieci 9 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 7.3 miliony wyświetleń na YouTube oraz blisko 8 milionów wyświetleń na Facebooku.  Kampanię EDEKA, której hasło brzmi Das schönste Geschenk ist deine Zeit [Najpiękniejszy prezent to Twój czas], przygotowała utytułowana niemiecka agencja reklamowa Jung von Matt/Alster.

EDEKA_#Zeitschenken

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: