Według Sainsbury’s wspólny czas to najlepszy prezent świąteczny, jaki możesz podarować swojej rodzinie

Brytyjska sieć supermarketów Sainsbury’s odniosła spory sukces w ubiegłym roku dzięki uroczej i zabawnej kampanii świątecznej, której bohaterem był Kot Mog – znany Brytyjczykom ze starych książeczek dla dzieci. Przyciągający uwagę film wykonano w czasochłonnej i coraz rzadziej wykorzystywanej technice animacji poklatkowej. W tym roku Sainsbury’s postanowiło ponownie wyróżnić się w bloku reklamowym tą technologią wykonania kojarzącą się ze starymi bajkami dla dzieci, ale historia i bohaterowie spotu są zupełnie nowi. Dodatkowo kluczową rolę w spocie odgrywa piosenka napisana specjalnie na potrzeby reklamy, którą zaśpiewał popularny brytyjski aktor, komik i odnoszący sukcesy za Oceanem gospodarz talk-show James Corden. Film opowiada historię zapracowanego ojca, który w porę orientuje się, że najlepszym prezentem jaki może dać swojej rodzinie na święta jest znalezienie sposobu na to, by spędzić z nimi więcej czasu…

Spot pt. Sainsbury’s OFFICIAL Christmas advert 2016 -The Greatest Gift pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 7.8 milionów wyświetleń na YouTube oraz 781 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Reklamę Sainsbury’s przygotowała agencja Abbott Mead Vickers BBDO.  Warto też wspomnieć, że wszystkie twarze postaci z filmu zostały wydrukowane na drukarce 3D – dla samego głównego bohatera Dave’a powstało aż 800 różnych wariantów mimiki.

Sainsbury's_the Greatest Gift

W trakcie trwania kampanii w sklepach Sainsbury’s można kupić piernikowego Dave’a za £1 – zyski z jego sprzedaży zostaną przekazane na cele charytatywne.  Poza głównym filmem w kampanii wykorzystywane są też krótsze spoty produktowe prezentujące w tej samej technice świąteczną ofertę Sainsbury’s – pierwszy z nich pt. Sainsbury’s Food Christmas Advert 2016 zgromadził już blisko 1 milion wyświetleń na YouTube.

Jedna odpowiedź na „Według Sainsbury’s wspólny czas to najlepszy prezent świąteczny, jaki możesz podarować swojej rodzinie

  1. […] czasu dla naszych najbliższych.  O kampanii Sainsbury’s prowadzonej pod hasłem The Greatest Gift [Najwspanialszy prezent] już pisałem, a teraz czas na EDEKA – niemiecka sieć handlowa po […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: