Wyborny skok z wieży przy akompaniamencie z głośników stereo w nowym iPhone 7

W porzednich spotach reklamujących iPhone 7 Apple promował takie jego funkcjonalności, jak wodoodporność, zaawansowana kamera działająca dobrze w ciemności czy animowane efekty specjalne, które można dodawać do wiadomości. Kilka dni temu w USA zadebiutowała najnowsza reklama iPhone 7, która skupia się na jeszcze innym beneficie tego smartfona – na głośnikach stereo, które pozwalają użytkownikowi cieszyć się wspaniałym jakościowo dźwiękiem odtwarzanej muzyki. Zapewne w celu przyciągnięcia uwagi widzów na bohatera reklamy wybrano wiekowego pana, który najpierw odpowiednio „zjarał się” na pełen brąz, by później olśnić wszystkich wypoczywających przy basenie swoim mistrzowskim skokiem z wieży… Ale żeby skok zrobił naprawdę piorunujące wrażenie konieczny jest dobrze dobrany akompaniament podany słuchaczom w jakości full stereo!

Spot pt.  iPhone 7 – Dive – Apple pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.4 miliona wyświetleń na YouTube.  Bohater reklamy na muzyczne tło swojego basenowego popisu wybrał utwór „La Virgen de la Macarena” z repertuaru Arturo Sandovala.  Poza głośnikami stereo spot przypomina również, że iPhone 7 jest wodoodporny.  

iPhone 7_Dive

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: