Świąteczna kampania Burberry przypomina historię założyciela marki Thomasa Burberry

Luksusowa brytyjska marka odzieżowa Burberry przyzwyczaiła już nas do wysokobudżetowych epickich reklam realizowanych z myślą o okresie świątecznym – w ubiegłym roku młodziutki Romeo Beckham był gwiazdą spotu nawiązującego do kultowego filmu „Billy Elliot”.  W tym roku Burberry postanowiło przypomnieć początki swojej marki – otóż 160 lat temu, w 1856 roku Thomas Burberry otworzył swój lokalny sklep odzieżowy w miejscowości Basingstoke, od którego zaczęła się historia Burberry.  Film opowiadający o życiu Thomasa Burberry zrealizowano z rozmachem hollywoodzkiej superprodukcji, a całości nadano sznyt kinowego trailera.  Zobaczcie sami!

Spot pt. The Tale of Thomas Burberry pojawił się w sieci zaledwie wczoraj, a już zdołał zgromadzić ponad 2.1 miliony wyświetleń na YouTube oraz 950 tysięcy wyświetleń na Facebooku.  W rolę Thomasa Burberry wcielił się aktor Domhnall Gleeson, a w pozostałych rolach możecie rozpoznać tak znanych aktorów jak: Sienna Miller, Lily James oraz Dominic West.  Film wyreżyserował Asif Kapadia, reżyser znany z filmu „Amy” – biograficznego dokumentu o życiu Amy Winehouse.

Burberry_The tale of Thomas Burberry

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: