Zrób coś własnymi rękami, a poczujesz że żyjesz – radzi niemiecka sieć marketów budowlanych HORNBACH

Wizja faceta, który pomimo braku doświadczenia i wiedzy postanawia sam zreperować zlew czy wykopać sadzawkę w ogrodzie nie zapowiada niczego dobrego, ale niemiecka sieć marketów budowlanych HORNBACH przekonuje nas, że bałagan, obrażenia i inne perturbacje z tym związane, to po prostu przejaw życia…  Tak, tak – Du lebst. Erinnerst Du Dich? [Żyjesz. Przypominasz sobie?] – to hasło kampanii, której bohater, mężczyzna w średnim wieku, rozbiera się do naga i dosłownie zanurza całym ciałem w fizycznym kontakcie z różnymi materiałami: ziemią, kamieniami, drewnem, wodą, a nawet pewnym strategicznie wycelowanym gwoździem😉

Spot pt. HORNBACH – Du lebst. Erinnerst Du Dich? pojawił się w sieci pół roku temu i w tym czasie zgromadził już ponad 468 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 421 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Ta epicka metafora ma przypomnieć widzom, jaką dziką przyjemność można czerpać z tego, że własnymi rękami się coś zbudowało czy zreperowało. Kampanię przygotowała niemiecka agencja Heimat Berlin, a film wyreżyserował Tom Noakes.

hornbach_du-lebst_erinnerst-du-dich

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: