Wizja faceta, który pomimo braku doświadczenia i wiedzy postanawia sam zreperować zlew czy wykopać sadzawkę w ogrodzie nie zapowiada niczego dobrego, ale niemiecka sieć marketów budowlanych HORNBACH przekonuje nas, że bałagan, obrażenia i inne perturbacje z tym związane, to po prostu przejaw życia… Tak, tak – Du lebst. Erinnerst Du Dich? [Żyjesz. Przypominasz sobie?] – to hasło kampanii, której bohater, mężczyzna w średnim wieku, rozbiera się do naga i dosłownie zanurza całym ciałem w fizycznym kontakcie z różnymi materiałami: ziemią, kamieniami, drewnem, wodą, a nawet pewnym strategicznie wycelowanym gwoździem 😉
Spot pt. HORNBACH – Du lebst. Erinnerst Du Dich? pojawił się w sieci pół roku temu i w tym czasie zgromadził już ponad 468 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 421 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Ta epicka metafora ma przypomnieć widzom, jaką dziką przyjemność można czerpać z tego, że własnymi rękami się coś zbudowało czy zreperowało. Kampanię przygotowała niemiecka agencja Heimat Berlin, a film wyreżyserował Tom Noakes.