Gdyby tylko dzieci mogły na zawsze pozostać tak małe, jak ceny w IKEA…

Francuska kampania marki IKEA pokazuje, że sukces wirusowy można też odnieść za pomocą filmu, który niczym nie szokuje, nie jest histerycznie zabawny i nie występują w nim znane gwiazdy, ale opiera się na trafnie zidentyfikowanym insightcie i wywołuje emocje w grupie docelowej. W filmie oglądamy matkę z synem, mającym na oko 7-8 lat – robiących wspólnie zakupy w IKEA. Zachowanie chłopca w sklepie jest dość nietypowe – zachwyca się jakością materiałów, zwraca uwagę na praktyczność rozwiązań, a na koniec sam reguluje rachunek przy kasie. Matka z miłością obserwuje go i pozwala na te przejawy samodzielności, jednak gdy wsiadają do samochodu okazuje się, że chłopak jest już dorosły, a zakupy robił w związku z przeprowadzką do pierwszego, samodzielnego mieszkania.  Na ekranie pojawia się hasło: If only we could keep some things small forever. At IKEA prices remain small all year.

Spot pt. IKEA – MY SON pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zgromadził już ponad 505 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz blisko 2 miliony wyświetleń na Facebooku. Insight rodziców, którzy swoje pociechy postrzegają jako małe dzieci nawet, gdy te mają już 40 czy więcej lat znany jest chyba każdemu – zarówno rodzicom, którzy mogą utożsamiać się z postacią matki, jak i dzieciom, które mają postać syna.  Reklamę przygotowała francuska agencja Buzzman, a film wyreżyserował Didier Barcelo.

IKEA_My Son

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: