Zacięty damsko-męski pojedynek w reklamie Audi nawiązuje do amerykańskiej kampanii prezydenckiej

Niezwykle zacięty pojedynek Hillary Clinton i Donalda Trumpa w amerykańskiej kampanii prezydenckiej trudno zignorować także marketingowcom – żadna marka nie zaryzykuje otwartego wspierania jednego z kandydatów, ale nawiązania do bezpardonowej rywalizacji i gorącej atmosfery kampanii jak najbardziej można wykorzystać, by kampania wydawała się jeszcze bardziej „na czasie”.  Audi wykupiło kampanię reklamową wokół telewizyjnych transmisji z emocjonujących debat Clinton-Trump i pokazuje tam spot, w którym dwójka lokajów – kobieta i mężczyzna – toczą nieprzejednany pojedynek o to, kto zasiądzie za kierownicą nowego Audi RS7. Wszystkie brudne chwyty są dozwolone – zupełnie jak w trwającej kampanii – a zwycięzca może być tylko jeden!

Spot pt. “Duel” – Audi Presidential Debate Commercial pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.3 miliona wyświetleń na YouTube oraz aż 10 milionów wyświetleń na Facebooku. Reklamę, którą zamyka hasło-przestroga: Beautiful things are worth fighting for. Choose the next driver wisely [Warto się bić o piękne rzeczy. Następnego kierowcę wybierzcie rozważnie] przygotowała agencja Venables Bell & Partners, film wyreżyserował Ringan Ledwidge, a efekty specjalne i kaskaderskie opracowali najwyższej klasy specjaliści z Hollywood.

Audi_Duel_Presidential Debate

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: