James Corden ma kilka genialnych pomysłów, jak zareklamować Apple Music

Brytyjski komik i gospodarz popularnego nocnego talk-show James Corden – odnoszący wielkie sukcesy viralowe z każdym kolejnym odcinkiem swojego zabawnego segmentu Carpool Karaoke – jest gwiazdą najnowszej kampanii Apple Music, muzycznego serwisu streamingowego. Koncepcja spotu jest prosta – James Corden próbuje sprzedać marketingowcom z Apple pomysł na spot reklamowy dla Apple Music, a pomysłów Cordenowi nie brakuje…  Nie kończy się jednak na barwnych opisach, niektóre z szalonych pomysłów komika mamy okazję zobaczyć – niestety nudni marketingowcy z Apple są tylko zainteresowani przekazywaniem suchych informacji na temat funkcjonalności Apple Music😦

Spot pt. The all-new Apple Music pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1 milion wyświetleń na YouTube oraz 385 tysięcy wyświetleń na Facebooku.  W poprzedniej internetowej kampanii aplikację Apple Music z sukcesami promowała popularna piosenkarka Taylor Swift. Nowy spot przygotowany przez agencję Translation we współpracy z domem produkcyjnym Fulwell73 zadebiutował w amerykańskiej telewizji podczas niedzielnej transmisji z gali rozdania nagród Emmy Awards.

Apple Music_James Corden

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: