Brytyjski komik i gospodarz popularnego nocnego talk-show James Corden – odnoszący wielkie sukcesy viralowe z każdym kolejnym odcinkiem swojego zabawnego segmentu Carpool Karaoke – jest gwiazdą najnowszej kampanii Apple Music, muzycznego serwisu streamingowego. Koncepcja spotu jest prosta – James Corden próbuje sprzedać marketingowcom z Apple pomysł na spot reklamowy dla Apple Music, a pomysłów Cordenowi nie brakuje… Nie kończy się jednak na barwnych opisach, niektóre z szalonych pomysłów komika mamy okazję zobaczyć – niestety nudni marketingowcy z Apple są tylko zainteresowani przekazywaniem suchych informacji na temat funkcjonalności Apple Music 😦
Spot pt. The all-new Apple Music pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1 milion wyświetleń na YouTube oraz 385 tysięcy wyświetleń na Facebooku. W poprzedniej internetowej kampanii aplikację Apple Music z sukcesami promowała popularna piosenkarka Taylor Swift. Nowy spot przygotowany przez agencję Translation we współpracy z domem produkcyjnym Fulwell73 zadebiutował w amerykańskiej telewizji podczas niedzielnej transmisji z gali rozdania nagród Emmy Awards.