Bohaterem najnowszej kampanii reklamowej marki Audi jest Tyrannosaurus Rex – samotny i nieszczęśliwy przedstawiciel największego drapieżcy wśród dinozaurów. Za sprawą internetowego filmiku nasz T-Rex staje się globalnym pośmiewiskiem z powodu swoich krótkich i nieprzydatnych kończyn górnych, które nie pozwalają swobodnie wypłacić pieniędzy z bankomatu, nie wspominając już o ochronie krocza podczas meczu w piłkę. T-Rex coraz bardziej pogrąża się w depresji, aż pewnego dnia na ulicy przypadkiem zauważa samochód Audi z informacją o funkcji Audi piloted driving, która pozwala na jazdę samochodem bez używania rąk….
Spot pt. Audi – The Comeback pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 1 milion wyświetleń na YouTube oraz 1.2 miliona wyświetleń na Facebooku. Kampanię wprowadzającą na rynek pierwsze samochody Audi z funkcją Audi piloted driving przygotowała agencja Razorfish, film wyreżyserował Stephan Wever, a za efekty specjalne odpowiedzialne było niemieckie studio Sehsucht. Więcej informacji o kampanii możecie znaleźć na specjalnej stronie.