Chwytaj dzień i nie żałuj niczego objadając się czekoladkami DOVE Chocolate

Najnowsza reklama czekolady DOVE – marki należącej do koncernu Mars – pokazuje dzień z życia pewnej kobiety, a właściwie jest to jej całe bogate życie zamknięte w jednej barwnej dobie. Sympatyczną bohaterkę śledzimy od przebudzenia o poranku, gdy jest małą dziewczynką aż do momentu, gdy kładzie się spać jako staruszka – i zjada wówczas kolejną tego dnia czekoladkę DOVE Chocolate, odkładając sreberko koło budzika na nocnym stoliku. Niezwykle ważną rolę w tym pięknym filmie – pozbawionym jakichkolwiek dialogów czy nawet lektora – odgrywa muzyka. Pełna emocji pieśń „Non, Je Ne Regrette Rien” [Nie, nie żałuję niczego] w klasycznym wykonaniu Edith Piaf niesie bowiem przesłanie kampanii zwerbalizowane w finałowym haśle, które pokazuje się na ujęciu packshotowym:  Live Each Day As If It’s The Only One [Przeżyj każdy dzień tak, jakby był Twoim ostatnim].

Spot pt. DOVE® Chocolate – Each and Every Day pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 36 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 14 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Kampanię przygotowała agencja BBDO New York, a film wyreżyserował Vincent Haycock.

Dove Chocolate_Each and Every Day

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: