Fastfoodowa sieć Wendy’s pokazuje, jakie składniki nie mają szansy trafić do kanapki Baconator

Wendy’s Baconator to jeden z kultowych hamburgerów sprzedawanych w popularnej w USA sieci restauracji fastfood Wendy’s, a jego wyróżnikiem jest bardzo mięsny skład: świeża wołowina, boczek nie podgrzewany w mikrofalówce oraz żadnych warzyw! W najnowszej kampanii kanapki Baconator występują antybohaterowie czyli składniki, którym Wendy’s mówi stanowcze NIE.  Pierwszym z nich jest mrożona wołowina (prosto z Australii), która dość obficie się poci (romraża?) podczas rozmowy rekrutacyjnej…

Spot pt. Frozen Beef Need Not Apply pojawił się w sieci 4 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 3.2 miliony wyświetleń na YouTube oraz 28 tysięcy wyświetleń na Facebooku.  Rozmrażający się kotlet wołowy nie dostał posady w Baconator, podobnie kiepskie wrażenie zrobił cienki plaster boczku podgrzany w mikrofalówce w spocie pt. Microwaves are a Dealbreaker – film ten ma na koncie ponad 3.2 miliony wyświetleń na YouTube.

Kampanię Wendy’s Baconator przygotowała dla Wendy’s agencja VML Kansas, która niedawno przejęła obowiązki wiodącej agencji kreatywnej tej marki.

Wendy's_Baconator

Trzeci i ostatni spot z tej kampanii pokazuje kilka warzywek – cebula, pomidor, liść sałaty – które próbują dostać się do najpopularniejszego klubu nocnego w mieście (o nazwie Club Baconator) na fałszywych papierach…  Spot pt. No Veggies Allowed w ciągu 3 tygodni zgromadził aż ponad 4.9 miliony wyświetleń na YouTube oraz 45 tysięcy wyświetleń na Facebooku.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: