Na ogół piszę tu o ciekawych kampaniach IKEA na innych rynkach, ale tym razem również polski oddział szwedzkiej sieci marketów z wyposażeniem wnętrz przygotował akcję, która już całkiem nieźle zawirusowała w sieci. IKEA zaangażowała popularnego YouTubera znanego pod nickiem Reżyser Życia, by w ramach prostego eksperymentu społecznego zweryfikował, jakie są relacje sąsiedzkie Polaków, czy potrafimy nawiązać kontakt pomimo różnic, co tak naprawdę wiemy o ludziach z najbliższego otoczenia? Film pokazujący serię ciekawych par sąsiadów, które udało się twórcom eksperymentu zderzyć ze sobą promuje cykl pikników plenerowych pod nazwą Spotkania Sąsiedzkie, które IKEA organizuje w 10 polskich miastach, dając nam w ten sposób szansę na lepsze poznanie naszych sąsiadów.
Spot pt. IKEA: Eksperyment społeczny pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 180 tysięcy wyświetleń na YouTube. Autorem kampanii jest agencja Kalicińscy.com, a szczegóły akcji oraz terminy i miejsca najbliższych pikników organizowanych przez IKEA znajdziecie na specjalnej stronie: www.spotkania-sasiedzkie.pl.