Spike Jonze wyreżyserował szaloną reklamę dla nowych perfum KENZO World

Amerykański reżyser filmowy Spike Jonze – znany z tak odważnych filmów jak „Być jak John Malkovitch”, „Adaptacje” czy „Ona” – jest autorem zaskakującej i kompletnie odmiennej od standardów obowiązujących w reklamach ekskluzywnych perfum kampanii zapachu KENZO World. Francuski dom mody KENZO postawił na współpracę z reżyserem znanym z oryginalnych filmów i zamiłowania do reżyserowania video-clipów dla alternatywnych artystów, do głównej roli zaproszono aktorkę i modelkę Margaret Qualley – prywatnie córkę aktorki Andie MacDowell, a frenetyczną choreografię tańca, którym raczy nas panna Qualley stworzył Ryan Heffington, odpowiedzialny m.in. za choreografię z video-clipu do piosenki „Chandelier” w wykonaniu Sii. A więc dajcie się porwać KENZO World!

Spot pt. KENZO World – Le nouveau parfum pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić imponujące 1.6 miliona wyświetleń na YouTube oraz 664 tysiące wyświetleń na Facebooku. Alternatywnym tytułem spotu jest My Mutant Brain – tytuł utworu muzycznego stanowiącego ścieżkę dźwiękową autorstwa Sam Spiegel and Ape Drums. Kampanię przygotowała agencja Framework.

KENZO World_My Mutant Brain

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: