Roger Federer i Mercedes-Benz SL jako dwie ponadczasowe ikony doskonałości

Roger Federer – szwajcarski 35-latek, powszechnie uważany za najlepszego tenisistę wszech czasów,  zajmuje obecnie 3. miejsce w klasyfikacji ATP mimo, że jest kontuzjowany i do końca roku nie zobaczymy jego wyczynów na korcie – na szczęście możemy podziwiać go w zabawnej kampanii Mercedesa promującej ponadczasowy sportowy roadster Mercedes-Benz SL. W 2-minutowej reklamie utrzymanej w konwencji dokumentu czy filmu biograficznego tenisowa kariera Federera rozciągnięta została na kilka epok – rozpoczyna się w „złotej erze” lat 60-tych, później Roger zapuszcza włosy i w latach 70-tych (tzw. „bad boy era”) przyjmuje agresywne maniery alla John McEnroe, by w latach 80-tych przebrać się w kolorowe ciuszki, a włosy przefarbować na blond w stylu Andre Agassiego czy Bjorna Borga.  Jak podsumowuje narrator filmu – wizerunek można zmienić, ale wybitne umiejętności trwają – dlatego Federera i Mercedes-Benz SL można śmiało nazwać legendami, ponadczasowymi ikonami.

Spot pt. Roger Federer and the SL. Timeless Legends pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.8 miliona wyświetleń na Facebooku oraz 454 tysiące wyświetleń na YouTube. Film ten jednak swoją premierę miał na fejsbookowym profilu Federera, gdzie do dziś zgromadził już ponad 3 miliony wyświetleń!  Kampanię Mercedesa, która poprzedza start wielkoszlemowego turnieju US Open przygotowała amerykańska agencja Merkley + Partners.

Mercedes-Benz_Roger Federer_Timeless Legends

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: