Zanosi się, że agencja Harmon Brothers – odpowiedzialna za ubiegłoroczny wielki przebój viralowy marki Squatty Potty z jednorożcem wydalającym tęczowe lody – wyprodukowała nowy wielki hit, który podbije internety. Mowa o reklamie supermocnej taśmy klejącej FiberFix utrzymanej w konwencji przypominającej telezakupy, ale dzięki prowadzącemu demonstrację zalet produktu – prostemu południowcowi z mocnym akcentem i niezachwianą wiarą, że wszystkie typowo męskie problemy każdy facet powinien sam szybko rozwiązać przy pomocy taśmy FiberFix – całość ma dynamikę i sporą dawkę humoru. A wszystko zaczyna się od mocnego akcentu – test porównawczy, w którym samochód usztywniony specjalnym szkieletem zjeżdża z urwiska – najpierw jego szkielet sklejony jest przy użyciu zwykłej taśmy i ulega całkowitemu rozbiciu. Sami zobaczcie, jakie efekty daje wykorzystanie mocnej jak stal taśmy FiberFix!
Spot pt. Redneck Drives a Duct Tape Car off a Cliff! pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu i w tym czasie zdołał – bez żadnej płatnej kampanii – zgromadzić imponujące 4.7 miliony wyświetleń na Facebooku oraz 486 tysięcy wyświetleń na YouTube. Poza udanym testem porównawczym spot pełen jest różnych sprawdzonych klisz viralowych – mamy więc słodkiego szczeniaczka, alternatywnie atrakcyjnego hydraulika oraz wąsatą żonę naszego dzielnego prezentera 😉 A genialną taśmę możecie nabyć na www.fiberfix.com.
[…] dla tele-zakupów) – takich jak Poo-Pourri, SquattyPotty, DollarShaveClub, Chatbooks czy FiberFix – właśnie pojawiło się nowe dzieło naśladujące ten styl, a reklamujące nową markę […]