Pierwszy transseksualny amerykański olimpijczyk bohaterem kampanii Nike

Nike kontynuuje swoje działania marketingowe pt. Unlimited Stories powiązane z Igrzyskami Olimpijskimi w Rio de Janeiro za pomocą filmu, którego bohaterem jest pierwszy otwarcie transseksualny Amerykański olimpijczyk Chris Mosier, który swoją sportową karierę zaczynał jako kobieta, a od 2010 roku rozpoczął transformację płci i obecnie jest członkiem męskiej drużyny triatlonistów i dwuboju. Swoją determinacją i odwagą 35-letni Mosier wywalczył kwalifikację do olimpijskiej ekipy Team USA na Rio 2016. Cały film opiera się na serii pytań kierowanych przez lektora bezpośrednio do trenującego Chrisa Mosiera, na które ten odpowiada za każdym razem „I didn’t” – bo w rzeczy samej nie wiedział on, czy będzie w stanie rywalizować z facetami, czy będzie wystarczająco silny, szybki i czy pozostali członkowie drużyny go zaakceptują…

Spot pt. Nike: Unlimited Courage pojawił się w sieci zaledwie wczoraj, a już zdołał zgromadzić ponad 1.6 miliona wyświetleń na YouTube oraz 1.7 miliona wyświetleń na Facebooku. Kampanię przygotowała agencja Wieden+Kennedy Portland, a film wyreżyserował Max Malkin.

Nike_Unlimited Courage_Chris Mosier

Jedna odpowiedź na „Pierwszy transseksualny amerykański olimpijczyk bohaterem kampanii Nike

  1. […] doborem bohaterów swoich kolejnych reklam z cyklu Unlimited – niedawno pisałem o spocie pt. Unlimited Courage z udziałem pierwszego transseksualnego olimpijczyka z USA, a w sieci karierę robi już kolejna […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: