Bycie perfekcyjnym olimpijczykiem nie jest piękne w reklamie Gillette

Gillette to kolejna marka – po omawianych już na Virusovo kampaniach Visa i Virgin Media – próbująca zaistnieć marketingowo przy okazji zbliżających się letnich Igrzysk Olimpijskich Rio 2016.  Nieco mroczny, aż 3-minutowy spot pokazuje kilku olimpijczyków reprezentujących różne kraje i dyscypliny – piłkarz Neymar Jr. z Brazylii; pływak Ning Zetao z Chin; kolarz Andy Tennant z Wielkiej Brytanii; oraz dziesięcioboista Ashton Eaton z USA – podczas ich codziennych zmagań, a mających finalnie doprowadzić ich do wygranej na olimpiadzie.  Slogan kampanii Gillette – Perfect Isn’t Pretty [Perfekcja nie jest piękna] – przewrotnie podsumowuje wizualny dyskomfort i fizyczne męczarnie codziennych treningów, a całość została okraszona nową piosenką pt. Unstoppable, którą napisała i zaśpiewała fenomenalna Sia z pomocą rappera Pusha T.

Spot pt. Gillette: Perfect Isn’t Pretty | Rio 2016 Olympic Games | Sia Unstoppable pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 3.4 miliony wyświetleń na YouTube.  Mroczny, nieco nostalgiczny charakter filmu i celebracja treningowego reżimu sportowców przypominają tu nieco wcześniejszą reklamę sportowej marki Under Armour z pływakiem Michaelem Phelpsem. 

Gillette_Perfect isnt Pretty

Kampanię Gillette przygotowała agencja Grey New York, a film wyreżyserował Karim Huu Do. Możecie też obejrzeć film pokazujący kulisy nagrania reklamowej piosenki – spot pt. Behind The Scenes | Sia Unstoppable ma na koncie ponad 11 tysięcy wyświetleń na YouTube.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: