Wspaniały tata wspierający zaskakujące marzenie swojego syna w reklamie American Family Insurance

Przyzwyczajeni jesteśmy do historii, w których nietypowe, odbiegające od normy marzenia dzieci nie spotykają się z pozytywnym odbiorem ich rodziców, a już szczególnie ojcowie są często przedstawiani w filmach i reklamach, jako Ci niewrażliwi i narzucający swoim pociechom ojcowskie pomysły na życie. Nowa reklama amerykańskiego ubezpieczyciela American Family Insurance nawiązuje do tego popularnego w popkulturze motywu – syn marzy, by nauczyć się tańczyć flamenco, a tymczasem ojciec daje mu w prezencie strój do judo i zabiera na trening.  Choć chłopak początkowo jest zupełnie zagubiony i nieszczęśliwy, że musi trenować judo, to wkrótce okazuje się, że ma spory talent, a odnoszone na macie sukcesy dodają mu pewności siebie, która przyda się, gdy ojciec zrobi mu kolejny – tym razem ten wymarzony prezent…

Spot pt. Dad Insurance For Fearless Dreams | @AmFam® pojawił się w sieci miesiąc temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 5.7 milionów wyświetleń na YouTube oraz 7 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Film jest częścią kampanii AmFam – przygotowanej przez agencję BBDO New York – prowadzonej pod hasłem #DreamFearlessly, w której ubezpieczyciel przekonuje, że nawet najbardziej odważne marzenia lepiej jest realizować mając odpowiednie ubezpieczenie.

American Family Insurance_Dad Insurance_#DreamFearlessly

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: