Przyzwyczajeni jesteśmy do historii, w których nietypowe, odbiegające od normy marzenia dzieci nie spotykają się z pozytywnym odbiorem ich rodziców, a już szczególnie ojcowie są często przedstawiani w filmach i reklamach, jako Ci niewrażliwi i narzucający swoim pociechom ojcowskie pomysły na życie. Nowa reklama amerykańskiego ubezpieczyciela American Family Insurance nawiązuje do tego popularnego w popkulturze motywu – syn marzy, by nauczyć się tańczyć flamenco, a tymczasem ojciec daje mu w prezencie strój do judo i zabiera na trening. Choć chłopak początkowo jest zupełnie zagubiony i nieszczęśliwy, że musi trenować judo, to wkrótce okazuje się, że ma spory talent, a odnoszone na macie sukcesy dodają mu pewności siebie, która przyda się, gdy ojciec zrobi mu kolejny – tym razem ten wymarzony prezent…
Spot pt. Dad Insurance For Fearless Dreams | @AmFam® pojawił się w sieci miesiąc temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 5.7 milionów wyświetleń na YouTube oraz 7 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Film jest częścią kampanii AmFam – przygotowanej przez agencję BBDO New York – prowadzonej pod hasłem #DreamFearlessly, w której ubezpieczyciel przekonuje, że nawet najbardziej odważne marzenia lepiej jest realizować mając odpowiednie ubezpieczenie.